torsdag

Shopping på stan!

Idag åkte vi in till stan vid 11 och mötte upp Frans pappa, vi käkade lunch tillsammans på MAX.
Det va gott! Väldigt längesedan vi åt skräpmat. Känns så iaf! :)
Sen gick jag och provade massa kläder på Dixi, vi har fått in massa snygga kläder och två klänningar från Miss Sixty, huuur snygga som helst! Sen massa vårnytt från Saint Tropez.
Vi har även fått in Sailor Jerry ett killmärke med tuffa och snygga kläder, framför allt tshirtar.

Den här söta blusen fick följa med hem. Finns även i vitt.
Man knyter under brösten och sen tar den ingenstans! Skönt, lite "gravid" känsla men det tycker jag om! Den är från Ichi och kostar 249,50kr


Sen mötte vi upp Frans morfar på bolaget, där hjälpte han mig med lite viner. Sen tog vi varsin latte och chokladboll tog jag och han en morotskaka på Barista.
Här är lite smått & gott från dagens inköp. en flaska och en burk från Mias lustgård, tusen tack mina mostrar för p-korten därifrån. två små haklappar till Frans från name it, Och sen en vit body, en tröja med tiger och en pike från h&m.
Det finns lite tråkigt utbud på killkläder tycker jag. Så man får passa på när det finns nått man kan tänka sig, mormor kom igår med massa kläder till Frans och även ett par snygga solbrillor och snygga haklappar till honom. Och ett par tygskor till mig! Vi alla tre i familjen blev super glada!
Frans behöver verkligen mera större kläder.

Det blev även en BH från After Eden som Ingrids säljer och sen gick jag på Twilfit och hittade en super fin BH från Calvein Klein och ett fint nattlinne från deras egna märke Twilfit, men det lägger jag inte ut bilder på för det är private! :) hihi Nu när man måste gå upp och göra välling ibland är det skönt att sova i linne, så nu känner jag mig ännu mer som en mamma! Ungdomsfasoner att sova i bara trosor. Vuxenlivet, Here I come! Tusen tack min mormor och min snälla vän Astrid för Pkorten därifrån. Älskar Presentkort! Det är inte alls tråkigt att få. Love it!

Frans är en riktig buse & älskar allt han inte får vara i. Han älskar att ligga på sidan, han är jätte duktig! Och upp med benet ska det vara. Han faller inte ner på rygg, vi tror Frans kommer vara Sveriges starkaste när han blir stor, eller kan man tävla i Sveriges starkaste bebis?! . :)


Vi ligger och myser och busar hela familjen, pappan rymdes tyvär inte på kortet.


Nu ska vi äta rester av lasangen, sen kommer mina vänner vi ska ha SPA kväll.
Underbart!
-
-
-
Underbar & Älskad



1 kommentar:

  1. Allas er egen ;-)3/4/09 19:14

    Hej Emma och välkommen in i vuxenlivet :-D
    Blusen är jättesnygg och dräkten som Frans har på sig är också himla snygg ;-)
    Ni ser ut att ha det kanonskönt i soffan. Är den ny eller?
    Jag var tvungen att ringa Laila idag o dom hade det kanonbra. Skönt att höra :-D
    Nu ska jag ladda för V75 i morgon. Det föll på min lott att börja planera. Anders kommer förhoppningsvis till oss nästa helg. Det ska bli jätteroligt.
    Ha nu en riktigt skön helg. Vi hörs. Bamsekram till er alla.

    SvaraRadera