fredag

DIXI update!

Idag har jag jobbat! i 5h..eller 4h och 45min enligt pappa! :)
Det var jätte kul och få komma ut och sälja jeans. lite ringrostig men kul är det!

Tog hem för att fota lite saker från butiken.
Det är två t-shirtar från Blend She de kostar ut till kund 99kr....Titta, vi har bra priser också!
Gröna linnebyxor från French Connection 999kr ut till kund. Super fina, finns i korta shorts också, super fina!
Sen en väldigt söt väska från xx 349kr ut till kund, finns i ett större format med kort axelband. jag fastnade för den här, men den större är också väldigt fin.
Det kom även in lite OddMolly en lovely knit kofta i färgen multi, väldigt fin!
Sen en jätte söt vit blus som gick på 999kr ut till kund, bra pris för den!
Den hade väldigt gärna fått följa med i påsen hem men tyvär så blev min storlek såld. Fick hem 6st och vi har redan sålt tre! :)
Inna jobbet gick jag på en massa ärenden på stan, försökte leta ett bananfodral i plast till bananen men det gick tungt på den fronten.
Vi shoppade på den otroligt fina butiken Kappahl, nej inte se ner på kedjorna men det hade vart lite roligare att köpa på någon finare barnbutik.
Men nya pyjamaser, han har vuxit ur alla sina. bara typ 80 som funkar på honom. sen en cool vårjacka som han kommer bli tuff i!

Frans fick även en blå fin mössa av sin mormor idag! Tack momo!


Nu är jag hungrig, snart kommer Hanna då blir det mat och lets dance.
Ha en trevlig kväll & helg allihopa!

1 kommentar:

  1. Köpte ett bananfodral idag :-) på Maxi, 44:- tror jag arr det gick på ;-)

    Trevlig helg på er !!!

    SvaraRadera