torsdag

Lite smått & gott!

Igår var jag & maria på stan med våra barn och då hittade jag en söt burk som jag har tänkt använda till mina kakor. Den fanns på Mias lustgård.
Nu måste jag baka nya kakor. :)

Här är Frans fina present från Maria, jag är så nöjd, den ska få hänga över hans säng!
jag ska byta ut kortet så det är väl bara att börja kolla igenom alla kort vi har, finns många fina!
Tusen tack! Den här var verkligen dagens höjdpunkt!

Sen så har min söta mormor fixAt burksr till mig, hon har alltid haft såna hemma så en dag förra veckan när jag var där sa jag att jag ville ha dem av henne. Då skulle hon till Elly i vännäsby dagen efter och då hade hon roatat fram 5stora och 3små burkar åt mig!
Jag blev mer än nöjd! Jag tycker det är cooola!


Och min söta underbara älskling har fått linnen som jag kan ha under vanliga tröjor. Min favorit är från Min kusin Laila men den har tyvär börjat göra sitt! Måste nog införskaffa mig en ny!
KOlla in grabbens lår! De är super gosiga!

Nu ska jag ladda för spinning som jag ska åka på om 1h.
Jag är inte peppad, blir bra när det är dags!
Träffade våran nya granne idag, mycket trevlig och som har en dotter som är 3v yngre än Frans, hon heter Stella och var jätte söt!
Imorgon är det Fredag! Alla verkar vara taggade så det kan ju inte bli så mkt annat än SUPER roligt!
Kram till er alla!



2 kommentarer:

  1. Hej Emma. Har du saknat mig??? Jag har varit på kurs och inte haft tillgång till dator men NU ÄR JAG HEMMA IGEN :-D
    Har du haft problem med stavningen eller har du haft bråttom ;-) Jag hade lite svårt att förstå men till slut lyckades det.
    Burken var jättefin och lite typisk dig :-)
    Det är inte bara låren på Frans som är supergosiga, jag tror hela killen är supergosig :-)
    Nu ska jag ut med hundarna.
    Hoppas ni får en riktigt trevlig kväll i morgon.
    Kramisar i massor

    SvaraRadera
  2. Åh coolaste burkarna :-)

    SvaraRadera