torsdag

Lyx eller slös?

Idag har jag vart och klippt mig, helt själv. Kunde lämna Frans till Farmor vilket var extra skönt och inte behöva packa in han i bilen.
Jag gick på Wish och klippte mig hos en som hette Marcus.
Jag fick ju först sätta mig och få rent hår, de hade massage på stolen så jag fick även rygg,rumpa och ben massage, bara det var ju värt pengarna. Mycket bättre än den hemska gravidmassagen jag var på. Sen för att göra mina 45min hos frisören kort, så blev mitt hår 1dm kortare. Det är rätt mkt det. ska lägga ut bild sen när mannen kommer hem.

Vi har en "ny" soffa i vårat vardagsrum. Så nu ska vi sälja våra röda 2+3:a är ngn intresserad?
Bilder kommer förhoppningsvis sen!

Sen det bästa på hela dagen är ju min underbara vän Maria hennes present till mig, eller kanske till Frans. Bild kommer absolut senare. tack snälla du!

Nu sover Frans och jag ska påbörja en sak. En hemlig sak! hihi

Igår var jag på stan med Maria & Frida och hittade en super fin burk till mina kakor!
Vi shoppade även mat till tjejkvällen imorgon! Jag är taggad! Frans ska få sova över hos Framor och Farfar!

Imorgon kommer Anna och gör mig fin! eller finare......:)
Bilder kommer!

Dagens ros: Att frisörerna har massagestolar. Det är uppskattat hos en småbarnsmor.
Dagens ris: Allt salt på vägarna.

2 kommentarer:

  1. Lyx. Absolut. Precis vad en småbarnsmamma behöver ibland. Få känna sig omhändertagen istället för att alltid ta hand om andra.

    Vi ses imorgon, fan vad peppad jag är :-D

    SvaraRadera
  2. Tjena bruden, du blev så fin i håret :). Jag vill också bli masserad av en stol fast kanske hellre av en snygg frisör..he he. Hursomhaver så kommer här en massa längt till morgondagens ståhej hemma hos dig, ska bli så kul och gott och mysigt och roligt..och ähh kom inte på någt mer.

    KRAM VICKIS

    SvaraRadera