tisdag

Äntligen!

Idag är det tisdag och jag & Frans har bara vart hemma och kurerat Frans, han är bättre men inte helt som han brukar.

Igår kom det en tjej och köpte våra röda soffor, helt underbart och bli av med dem.
Nu kan jag äntligen ta tag i Frans rum.
Idag har vi först vart ute på en promenad, drygt 1h. Sen hem och åt en god lunch.
Resterna från våran goda torsk igår och om man smälter philadelfia ost och rör sedan i färsk spenat det blir väldigt smaskens!
Jag har bakat bullar idag!!
De blev riktigt goda. Är bara lite dålig på beräkna huuur mkt de jäser ut, hade några i min muffinsform, då blir det fina! Ni ser skillnaden vänster är gräddade i min muffins plåt form och de andra inte! :)
Tror nog att det var första gången jag bakat bullar utan att smaka av den ogräddade degen!

Inte nog med goda bullar, har jag gjort en riktigt god lasange som vi har ätit till middag, nu laddar jag inför 1h spinning pass.

Men nog ska man få ett bakslag idag, satt och läste ett långt mail som jag fått och insåg efter andra raden att bäst att ta fram glasögonen, då blev det bättre. Undra om det är dags att boka in en synundersökning. är inte så förtjust i mina glasögon.

Jag vill ut och åka skidor i det fina vädret, men vi har ingen barnvakt, och jag vill inte åka själv.

Så det blir nog spinning iaf.

Jag är peppad!

2 kommentarer:

  1. Ha, nu börjar du också bli gammal:) Vilka fina bullar, hade inte haft något emot att smaka dom. Ses på torsdag kram Lina

    SvaraRadera
  2. allas er egen moster31/3/09 23:58

    oj oj oj vad jag skulle vilja ha haft dina bullar och ett glas mjölk :-D
    Det skulle suttit perfekt med bullar och mjölk efter en vinkväll hos grannen men jag får väl ha kortet på näthinnan och försöka sova
    Kram till er alla :-)

    SvaraRadera