måndag

Misslyckat igen...

Så typiskt, skulle göra bullar enligt leilas recept, men det blir aldrig bra när jag gör det!!!
Ska aldrig mer göra leilas recept som har något med Jäst i!

Jag som var så sugen och baka bullar, så blev det så här.
Någon som vill komma med en jäst?

Jag och Frans sov till halv 9, helt udnerbart.
Då vaknade jag före honom, så han vaknade nog av mig när jag försökte smyga ut från rummet. Kanske inte var så tyst ändå! :)

Vi behövde verkligen sova så länge idag, såg sedan klart bond filmen jag och Petter hyrde igår, för så klart somnade jag vid halv 10 i soffan. Helt slut!
Jag stod för maten igår, Petter behövde inte göra något!
Han blev nog glad!

Gick till ica och införskaffade mig allt till bullarna, men som sagt blev det inga bullar. :(

Hem och åt en god soppa till lunch. Frans sover ute i vagnen, han är mycket bättre med snoret men han har lite lite hosta. Han har då lekt sjörövare på golvet idag.
Jag har då tänkt och träna Pump ikväll. Känner mig peppad! Ska lägga på lite extra!

Ikväll blir det basilika panerad torsk till middag, ser gott ut på receptet, men med min tur idag får nog Petter göra maten!

Emma

1 kommentar:

  1. Peppmoster30/3/09 15:35

    ta det lugnt och tänk på hur många gånger du lyckats istället. Du är ju jätteduktig på att baka så att du misslyckas en gång är inte hela världen :-)
    Se det positiva med dagen = Frans sov länge, snoret är bättre, han gillar att leka och du är peppad inför kvällen. Kan dagen bli bättre ;-D

    SvaraRadera