onsdag

Lite nytt!

Här är några bilder från pulkåkningen, här nedanför är Frans nya vrålåk. Väldigt lätt och smidig!
Den är vi nöjda med!


Frans tycker om att åka pulka! :)



Hej allesammans hälsar Frans och hans D&G haha han är så coool min pojke!



Frans har upptäckt en ny min som är jätte rolig att göra! :) Är han sötast eller sötast min lilla mini farbror! :) Han gör en välldans lycklig min älskling pojke!



Idag har jag och Maria gått till Holmsund och långt bort i Holmsund, blev nog 1,4mil totalt. Där hade vi mamma fika hemma hos Malin och Rasmus. Gott och trevligt, men jag klarade mig ifrån våfflorna och mackorna, det blev ett äpple och en kopp te.

Nu blir det spinning 1h på storsjö, är rätt slut men vad gör man inte för att bli några cm mindre.
Hejjja på mig från 19.30 och en timma framåt!
Frans andra tand har kommit fram och han kryper som bara den! Gärna till kattmaten :)
Frans is the cooolest!

2 kommentarer:

  1. hoppas det gick bra att spinna loss ;-)
    Frans är nog världens sötaste syskonbarnbarn :-D Han passar verkligen i sina D&G. Don efter person eller hur :-)
    Hoppas ni har en riktigt bra dag idag också.
    Många kramar till er alla

    SvaraRadera
  2. hihi vilken sötnos till gullunge....charmigaste minen =)

    SvaraRadera