onsdag

Sol, underbara sol!

Idag var vi vakna kl.6 Frans ville inte somna om.
farmor kom över vid 8, då for jag och handlade lite mat och blöjor till Frans.
Hemma och åt en god macka.
Gick en promenad till Rut, där fick jag även hälsa på tre super söta valpar, de är 5v och är bara så underbara.

Sen gick vi hem och åt lunch och strax innan ett började jag och grannen traska över till Holmsund. Vi mötte upp Maria 1.5km senare där hon stod utan barnvagn. Känns så konstigt. Men mycket trevligt med sällskap.
Väl framme till Familjecenter skulle en dietist prata, men hon va ingen höjdare och hade dessutom börjar 1/2h tidigare, så vi hann inte vara med så länge. Vi fikade och tjattrade och sen gick vi tre Obbolabor hemåt.

Man blir så glad av all sol som lyser. Jag har vart dålig på att fota på sista dagarna här så tyvär blir det bara tråkiga inlägg utan bilder, hoppas ni orkar läsa iaf. :)

Ugnspankaka blev det till middag, gott och väldigt enkelt.
Nu är allt diskat och jag har tänkt ta tag i våran extremt stökiga bokhylla.

Jag är trött!

Kram till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar