tisdag

Sol idag.

Idag är det sol och fint ute, jag och grannen ska ta en promenad över till Holmsund till Öppna förskolan. Frans sover ute i vagnen, 2h har gått. och jag har bara duschat och suttit framför datorn. Tänkte beställa lite scrap saker men det finns så mycket så då blir det ingenting.
Pysslade lite med scrapbooking igår av de jag fick av Petter i julklapp.
Det var roligt och få pyssla lite.

Frans är stor, han har fått en tand, han sitter hur bra som helst själv, han har även börjat krypa.
Tiden går så fort. Men han är så underbar och underhållande att man bara skrattar.
Förutom när man råka gå 3m ifrån honom då blir han ju så ledsen. lite jobbigt för man kan inte göra något annat när han är vaken och när han sover är det så skönt att bara få sitta framför datorn eller pyssla lite.

Nu ska jag hinna städa unden lite för jag har en känsla av att Frans vaknar väldigt snart!

Nu längtar jag efter våren.

1 kommentar:

  1. Hej Emmagumman :-D
    Här kvittrar vårfåglarna och ekorrarna busar i skogen för HÄR ÄR DET VÅR ;-) Risken finns att det blir ett bakslag men so wath, då blir det ju vår en gång till :-)
    Jag håller med om att Frans är helmysig. Det var så himla roligt att träffa både dig och Frans. Det lever jag nog på ända till i sommar :-)
    Nu ska jag fixa lite middag = pot.mos och fiskpinnar, visst blir det bra!!!
    Stora kramar till er alla

    SvaraRadera