lördag

Tvåmans helg!

I helgen är pappan i huset i Lycksele med jobbet, så jag och Frans är ensamma.

Igår var vi först en sväng på Maxi och handlade lite, Frans satt i en vanlig kundvagn där alla "stora" barn sitter, tänk att han är så stor och kan sitta där, det var inte speciellt stabilt,
fick hålla en hand på honom.
Han vart less redan vid barnmaten så när vi kom till barnavdelningen fick han en spade. Jag bröt genast rekomedationen från morfar.

Hoppas han inte lägger det på minnet att få en spade varje gång han blir grinig på affären.

Sen for vi in till city en sväng och åt lunch med mormor, vi åt på Angelini, det var gott!

Hem och bakade en tårta/paj och for sedan iväg till Holmsund till Viktoria & CarlJohan. Conny och Lina var också där och så klart alla tre barn. Det var väldigt trevligt! Där grillade vi massa goda saker och jag och Frans for hem till sängen strax efter 8. Han var helt slut och somnade väldigt lätt i våran säng, där han har fått sova hela natten! :) mysigt!

Jag satt och såg LetsDance men orkade inte vara vaken förbi nyheterna så det blev en tidig fredag. Natten har gått super bra!

Frans och Astrid läser tidningar!

Nu ska jag ut på en promenad i solen och ikväll väntar middag med Hanna.

Oj vad jag tyckte om Laila Bagges showdans. den var väldigt fin!

Ha en bra dag allihopa!

1 kommentar:

  1. Gammelmoster28/3/09 10:31

    tänk att Frans kan sitta som dom stora pojkarna. Jag ser att han även börjat spana in tjejer ;-D Ja, det ska ju börjas i tid :-D
    Hoppas ni får en riktigt bra dag och en himla trevlig kväll.
    Jag såg inte hela Let's dance för jag var på väg hem från Hjältevad men är himla glad över att Magnus vann :-D :-D
    Varma kramar till er båda ;-)

    SvaraRadera