torsdag

En dag i Uppsala

Idag var jag och Frans vakna kl.06,15 gjorde allt för att han skulle somna om men det gick inte så bra.
frans har sovit hela natten inatt, somnade vid 9 igår och vaknade till lite vid ett då fick han några klunkar vatten sen somnade han om på en gång! skönt!
Jag har väl vaknat desto mer med min igen täppta näsa. Förkylningen blir lite bättre iaf.

Vi for iväg till Ikea och handlade lite småsaker, bland annat ett svart skrivbordsunderlägg som vi ska ha till Frans vid middagsbordet. mormor och morfar inhandlade också ett sådant + en antilopstol hem till dem.

Sen for vi och handlade lite mat till lunch och middag, det blev grillad kyckling och potatissallad till lunch, och till middag blir det fläskfilé med pikantsås.

Vi for även iväg till Barnenshus där Frans fick en leksak av hans underbara moster. En sådan där pinne med massa ringar på om ni förstår vilken jag menar, allt i plast såklart. Ska försöka lägga ut bild sen.

Nu har Frans och morfar gått ut på en promenad medans jag och Ida jäser i soffan. sen ska jag försöka traska iväg till stan en sväng och kolla på lite saker, utan barnet hade jag tänkt! Kan bli skönt.

Imorgon bilar vi hemåt igen.
Saknar min älskling där hemma.

Dagen ros: Frans glädjerop
Dagen ris: Slask, slask & slask.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar