söndag

Skön Söndag!

Sol igen, helt underbart.
Idag fick jag sovmorgon, vaknade 9.20 av att Petter kom in och skulle hämta hans mobil, det var inte så lätt att fortsätta när solen lyste rakt in.
Kände mig lite halv död i huvudet, man är ju van att stiga upp 6 så när man får sova 3h längre blir huvudet alldeles konstigt!

Igår var det pulkåkning med Petters kusiner från Sjön. (Skellefteå)Mycket trevligt och Frans invigde sin babypulka. Han tyckte det var mycket roligt!

Vi var bortbjudna till våra grannar på kvällen, väldigt trevligt, och mycket god mat och otroligt trevligt sällskap. Vilket hus de har! Vi gick våra långa knappa 100m hem och slockade fort i sängen vid 01 tiden.

Idag blir det en lugn dag, ska väl gå ut i solen ett tag.

Imorgon kör jag igång med träningen igen, vilat i två veckor nu. Äntligen är snoret borta.

Dagens RIS: Gina Tricot reklmen för Haremsbyxor, det finns nog inge fulare!
Dagen ROS: LIVET! Helt underbart!

1 kommentar:

  1. Hej vännen.
    Jag såg reklamen i morse och måste hålla med. Det såg förskräckligt ut.
    Hoppas ni hade en riktigt skön söndag. Jag åkte till Vetlanda i går kväll och i morse hade det kommit 1 dm BLÖT snö. Inte så himla festligt. Jag hoppas vägarna blivit bra innan jag ska åka hem kl 13.30
    Nu pockar tågen på min uppmärksamhet.
    Kramar till er alla

    SvaraRadera